Ändrade planer? Min dag

Änrade planer? Min dag

Idag var en rätt konstig dag faktist. Jag trodde jag skulle åka till Centrum till biblan med mamma och låna andra delen av manga serien "Vampire Kisses BLODSBAND". Men jag åkte in till stan istället med hela familjen. Vi käkade lunch i stan, var väldigt svårt att hitta platser för alla restuanger var nästan fullproppade med folk. Men sedan hittade vi platser på Mcdonald's, jag käkade kycklning sallad, mums! :) Sedan så åkte mamma och jag hem igen efter vi käkat färdigt Lunchen. Jag var så trött och orkade helt enkelt inte vara i stan, så vi åkte hem. Men brosan och pappa fick vara i stan 
                                                            

ensamma då. Mamma frågade mig om hon skulle ringde en taxi om jag var så trött och inte orkade. Till en viss början sade jag "Ja", men så envis som jag är åkte vi komunalt hem, och det gick bra! Sedan när jag var hemma sov jag i några timmar, 1-4 timmar skulle jag kunna tro att jag sov. Var riktigt trött idag! Har inte tränat heller idag, orkar inte. Idag är jag trött och slö, som igår. Jag vaknade 18:00 och åt middag. Sedan har jag inte gjort så mycket, tittat på tv och chillat vid datorn. Imorrn hoppas jag ialla fall att jag tränar och sticker ner till biblan och lånar del nummer två av manga serien "Vampire Kisses BLODSBAND". Aja vi får se. :)

Kram Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0