God morgon :)

God morgon :)

Jag vaknade för en stund sedan. Jag blev väckt utav att jag behövde gå på toa, sedan kunde jag inte sommna om igen, fast jag var lite trött. Det första jag gjorde var att sätta mig vid datorn, som vanligt då, haha. :) Nu på morgonen ringde en barn omkolog (cancer läkare). Han svarade på lite frågor som mamma och jag undrade över. Petundersökningen som jag gjorde för ganska länge sedan visade en förbättrning! Tumörerna hade krympt, dock mätte de dem lite grann och de var lite, lite kvar. Men det var en förbättrning iallafall! Och för att jag ska bli HELT frisk så måste jag strålas, allstå få strålbehandlning. Jag kommer först få min 4:e sista cell giftsbehandlning (vet

fortfrande inte om jag kommer vara inlaggd 3 eller 5 dagar på sjukhuset, eller hur det kommer vara ovs.) Sedan ska jag strålas 2 veckor. Och en bra sak är att jag inte kommer förlora 30 % av min kropp styrka, för att jag får så lite strålning! Och mendans jag strålas kommer jag inte äta mina cortison tabletter, jippi! Och liksom efter jag strålas i 2 veckor så ... kommer jag typ bli FRISK! ♥ Oh vad jag längtar! :) Goda nyheter på morgonen, jag känner mig glad och optimist, vilken tur att behandlningen enkligen ger resultat! ♥ Kanske jag blir frisk innan månaden Oktobern, när brosan fyller år? ;) Vem vet! Iallfall! Nu ska jag snart käka frukost med mamma. Idag ska jag sticka ner till Centrum med mamma, till biblan/bibliokteket och låna andra delen av den superbra manga serien "Vampire Kisses BLODSBAND". ♥

Kram Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Emma3535

Åh, underbara Emma.

Älskar dig, och du vet inte hur glad jag är nu.

GRATTIS <33

2011-07-29 @ 09:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0