Hej och välkommen! :) ♥

♥ FlickanSomInteFinns.blogg.se♥

Hej och välkommen till min blogg! :)


~ Jag har tidigare haft 2 bloggar, men de blev ingen riktig "succe" och jag var mycket missnöjd med de bloggarna, så jag raderade de efter några dagar. ;) Men nu har jag bestämmt mig för att göra ännu en blogg, detta blir allstå min 3:e blogg, wihu! :) I denna bloggen kan du läsa allt från; min vardag, mode, och min kamp mot Cancern. ♥

Fakta om mig:

♥ Jag är en glad tjej på 11 vintrar!
Min födelsedag är 25 december,
jul dagen. Jag räknas som en 00:a
för jag är född så sent på året, men
egenkligen är jag en 99:a. ^^ Mina
intrssen är mode, manga, datorn,
vänner, familj, rita/teckna och dans.
Min idol är Michael Jackson. Jag är en
person som älskar att flumma, vara social
och diskutera saker med folk. ♥

Kram Kram! ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0