Min dag

Min dag

En väldigt lugn dag idag faktist. Jag har suttit vid datorn, tittat på tv och på eftermiddagen gick jag ner till en park och umgicks med hela familjen lite grann. ♥ Vi snackade, fikade (banan och ramlösa, mums) och sen snurrade jag på en snurr grej ensam en stund. Blev ganska yr fast jag inte snurrade så snabbt, haha. :) Sen har jag egenkligen inte gjort så mycket mer. Läste ut ett jätte bra manga bok som jag tidigare inte läst förut, som jag 

                                          
lånade från biblan för ganska länge sen. "Vampire Kisses BLODSBAND" heter den, rekommenderar den verkligen, jättebra! ♥ Idag tränade jag tyvär inte, hade inte ork och lust helt enkelt. Dessutom behöver man inte träna varje dag, nej nej! Det är inga krav. Det är skönt att jag inte känner mig på något sätt tvingad att träna, helt frivilligt som sagt! När jag har ork och lust ska jag träna. Kännde bara inte för att träna idag, maybe imorgon. Igår kväll planerade jag att sticka ner till stan

och typ shoppa nåt, men det blev tyvär inget. Vaknade runt 10.00 tiden på morgonen idag och åt inte frukost förssen 11.00, så hade helt enkelt inget lust att sticka ner till stan, var inte på det humöret liksom. Kännde mig väldigt trött och slö idag, var inte på humöret helt enkelt. Imorrn ska jag iallfall sticka ner till Centrum och biblokteket med mamma. Eftersom jag läst ut den nya manga serien "Vampire Kisses BLODSBAND" idag så vill jag låna nästa del, allstå del nummer 2. Tyckte den manga serien var lätt läst, snygga tecknade manga bilder som man kan få mycket insperation av för mig som älskar att rita manga och spännade serie. :) Aja, det var min dag då. ♥

(Frässten igår glömmde jag att skriva att två killar från Elgiganten kom förbi och installerad den nya diskmaskinen vi köpt. Skönt med en ny diskmaskin med tanke på att den gammla gick sönder för väldigt väldigt länge sedan. Och dessutom tar disken såddan tid, så det underlättar en hel del och blir mycket mer tid till annat nödvändigt. ♥
Sedan på eftermiddagen fick jag reda på hur blodproven såg ut, allstå resultaten. De såg helt OKEJ ut, dock hade mina trambocuter gått ner, med det var p.g.a av cellgift behandlning.)

Kram Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej emma:D, De e jag...FRån gsm du veth. Chippi:S



Hejhej..Tänkte följa din blogg nu. Alltså inte "följa"Men du fattar

2011-08-16 @ 17:45:24
Postat av: Anonym

Sv till Charlotte;

Haha men jag skriver aldrig här! x)

2011-08-21 @ 15:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0