Uttråkad? Ta skorna som hjälp! ;)

Ja! :) Uttråkad har vi vell alla vart någon gång, eller hur?! ^^ Jag själv blir faktist väldigt sällan uttråkad p.g.a att jag är väldigt duktigt på att syssel sätta mig själv. ♥ Anyway! När man är uttråkad kan man göra en massa saker för att syssel sätta sig själv och inte vara uttråkad längre: Sitta vid datorn, läsa en bok, gå ut och ta en prommenad, se på tv eller film eller kanske ringa en vän? Och mycket mycket mer! Men nu till dig lustiga saken!

Ja, rubriken i detta blogg inlägget var ju: "Uttråkad? Ta skorna som hjälp! ;)". Det som kanske var konstig med den meningen i rubriken var vell "Ta skorna som hjälp!" ;)". Hm? Ta skorna som hjälp om man är uttråkad?! Hur då kanske Du undrar? Men ja, tror det eller ej, men det kan man faktist! ^^ Jag googlade på lite udda på Converse och fick syn på dessa Converse:

Alla kanske inte tycker det är kul att fylla i Korsord? :) Inte jag iallfall! :P Men men! Ett smart sätt att syssel sätta sig själv på, om man är uttråkad och gillar Korsord! Vem trodde man kunde ta hjälp av sin skor om man var uttråkad? ^^ Ja, vad brukar Du syssel sätta dig själv med om du är uttråkad? ♥ Och med tanke på att jag börja prata om Converse... Var har Du för färger/färg på dina Converse? ♥ Själv har jag Svarta och ett par "speciall" Converse med en bild på en blond tjej som pratar i telefon. Bild från googel:

Hittade tyvär ingen bild på de blå:a Conversen, förlot. :( Kommentera gärna. (:

Kram Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0