Börjar igen..

Hej! Jag har ju bestämmt mig för att sluta blogga, men jag tänker faktist börja igen. Eller nja, inte speicellt ofta.. Jag kommer mest att skriva ett inlägg här lite då och då bara för att helt enkelt skriva av mig. Idag chattade jag faktist med en tjej på Bris vid namn Charlotte, hon var jättesnäll! Ibörjan gick det lite trögt och det var svårt att förstå varandra, men det gick peppar peppar.. Jag berätta för henne varför jag mådde dåligt och mitt liv m.m. Sedan så berättade jag även om henne om min kontakt person. Eller ja haha "Kp" som hon kallade det för! ;) Det blev en riktigt lång chatt i nästan en hel timme pågick denna chatten. Men jag mådde bättre efter vi chattat färdigt! Efter vi hade chattat färdigt känndes det som en stor sten hade fallit ner från min armar - En underbar känsla! :) Jag berättade också för henne att jag inte var den bästa att förklara för folk hur jag mår och det stämmer jätte bra.. Varje dag om jag tänker efter faktist så frågar folk hur jag mår och då svarar jag alltid att jag mår bra, men det är ju inte sant.. Efter jag chattat färdigt med henne kom mamma hem från Centrum efter en stund jag berättade faktist för henne att jag chattade med en på Bris och mådde väldigt dåligt. Det blev ett ganska kort samtal, men det gick det också ta på trä.. Efter Charlotte och jag hade avslutat chatten kom vi fram till om jag inte ville prata kunde jag skriva ner mina känslor istället också. Men andelningen till att jag kommer att börja blogga igen är bara om jag vill skriva av mig någon gång helt enkelt, inget mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0