Jag är tråkig

Oh idag gick jag till skolan det var väl helt okej. Första lektionen hade vi läsning och jag läser en bok som heter Fettot. Sedan skulle man vara i en ganska liten grupp och berätta om sin bok och lite sånt.. Sedan var det rast. Wihu. Typ. Jag och mina kompisar lekte bro bro brega venne hur det stavas. D: Men iallfall, det var tråk de. Sen hade vi Matte. JAG AVSKYR MATTE! Blääääääääääää. :( Men sen iallafall fick jag skriva en text som alla andra i klassen där man skulle skriva vad man skulle göra med 1 miljon kr om man hade dessa pengarna. :3 Det första jag skulle göra var att ge mer en hälften av pengarna till cancer fonden, sen skulle jag köpa Michael Jacksons nöjesfält Neverland och sist skulle jag köpa ett eget privat gym. ^^ Mm. Sen var det lunch de var Hamburgare, gott antar jag. Men jag åt bara ris och grönsaker höhö. Sen var det rast då hade vi Fotbolls tunering mot fyrona, det var roligt! Fast vi förlorade med 2-3 det var inte lika roligt.. Men sen blev det bråk om fotbolls bokalen ovs. D: Snacka om dåliga förlorare min klass är mhm. Sen efter rasten hade vi Engelska. Vi har typ 12010201201 miljard gloser denna veckan, eller åtminstonde 30 +.. Och imorrn har vi nåt random prov OCH JAG HAR INTE TRÄNAT?! Så här går det när man är borta från skolan.. :( Snacka om stress, stress och ännu mer stress. :'c Sista lektionen hade vi Idrott det var väl helt okej. Vi skulle göra olika övningar som tex kulebyta, örhänge m.m ovs.. Fast jag kunde typ ingen och de fanns tre alternativ som man skuller krysa i som var "Provat (inte kan)" "Kan nästan" och "Kan". Och gissa vad jag kryssade i nästan alla rutor..? *I* Ok detta var nog världen tråkigaste blogg inlägg som ingen orkar läsa. MEN TJENA ROGER :-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O

http://tinypic.com/view.php?pic=2hqs189&s=5 Tack till den som skapade Tinypic och Paint! :D Inte för att jag kan rita men men...

Kommentarer
Postat av: elli

NEVERLAND:D<3

2011-11-22 @ 20:49:27
URL: http://riana.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0