Svar på Frågestunden :)

Anne09: Då har jag en fråga till dig!

Fråga xD : Vad gör du?? HEHHE XD

//Anne09 från gsm ^^

Svar: Haha, jag svarar på alla frågor från frågestunden x)


Anne09: Hur länge hade du cansern?? :O

//Anne09

Svar: Det är ganska svårt att veta faktist. :o Menar du när cancer började komma i min kropp? I sånnafall kan jag tyvär inte svara på den frågan, för det går tyvär inte att veta. Men jag fick diagnosen någon gång i Maj 2011 och i September 2011 blev jag färdig behandlad och frisk! :)

Orolig: Vad för sorts cancer har du?

Svar: Jag hade cancer förut men nu är jag frisk! ^^ Men jag hade Hodgkins Lymfon, en cancer  i lymfkörtlarna.

Emma3535: Cha. Bor du och din brorsa tillsammans? Eller har han flyttat hemmifrån?

Svar: Hej! :) Nej, vi bor inte tillsammans bara dock bara på helgerna. ^^ På vardagarna bor han på en Internatt skola och behandlnings hem, men på helgerna kommer han hem. :) Men när det är lov kan han stanna hemma lite längre. :D

SniFF: Hur gammal var du när du fick reda på att du hade cancer?

Svar: Jag var 11 år gammal då.

Nora-Sweet: Jättebra blogg... Jag kanske ska börja följa den :O
Fråga: Hur länge har du bloggat?!

Svar: Oh tack så hemskt mycket vännen vad snällt!! :) ♥ Haha, gör de om du vill det skulle vara roligt! :) Oj, det var en svår fråga. :o Jag har haft ganska många bloggar tidigare hm kns i April började jag blogga på min första blogg skulle jag kunna tro? ;)

EViiL: älskar din blogg .
En fråga som jag vill ställa till dig :
Musiksmak?:p

Svar: Oh tack så mycket!! :) ♥ Oj, det var också ännu en svår fråga.. :P Men pop är nog det jag lyssnar mest på och Michael Jackson är min idol! :)

Tapdatgoat @ gosupermodel: Hur länge låg du inne?

Svar: Allstå efter jag fått cellgifter då kanske jag var inlaggd i cirka 3-5 dagar. Men sedan fick man intravinös medecin och då är man bara inlaggd i någon enstaka timme cirka 6 timmar. Sedan var det fri behandlning i 2 veckor. Men sedan när jag fick strålbehandlning då så gick jag till sjukhuset varje dag, men var dock aldrig inlaggd.

Miki: Vad dricker man kaffe med? X'D

Svar: Haha, det vet väl inte jag olika antar jag?! ;) Men själv dricker jag Kaffe bara med mjölk. :)

En tjej;3: då har jag några frågor till...DIG 8D

Vad för sorts filmer gillar du??

gilalr du sporter?:)

Svar: Haha, vad roligt! 8) Hm jag vet inte vad jag gillar för filmer olika.. :£ Men komedi och familj filmer gillar jag nog mest. Och ja, jag gillar sporter! ^^ Favorit sporterna för tillfället är dans först, sedan basket och sist kommer simning. :)

Miki: Gillar du mig?

Svar: Öh va! Nej, abosult inte!!! Är du dum i huvudet eller?!?!?! -.-' JAG ÄLSKAR DIG! 8D ♥ ♥ ♥ 

Miki: Gillar du kossor?

Svar: Haha, ja! :)

Miki: Har du mustasch?

Svar: HAHA nej, det har jag inte! :P

Miki: Vad gillar du med MIG?

Svar: Oj, svår fråga! :o Gillar typ allt med dig.. ;) Att du alltid är så glad och flummig och har en underbar personlighet! :) ♥

Miki: Har du ätit citroner någon gång?

Svar: Haha, ja! ;)

Miki: Gissa vem jag är?

Svar: En kossa? :) Haha nejmen, jag vet att du är miki_97 på gSm! ^^

Postat av: En tjej;3 då har jag några fråååågor 8D

Gillar du sporter??:)

Vilken musiksmak har du?:D

Svar: Haha! :) Ja, jag gillar sporter. ^^ Och min musik smak är ganska blandad men favorit musiken är pop. :)

Miki: Hur gammal är du 1-1000?

Svar: Oh men jösses.. Kan man inte få välja en ännu gamlare ålder en 1000?! Höhö, ser jag så ung ut?! Oh man tackar!! Den där ansikt krämen fungerar verkligen höhö.. ;-) Men om ni verkligen undrar är jag faktist 3120302 år gammal.. :-) Lite gammal och knubbig är jag väl men man måste ju leva livet om man säger så!! ;-) Oh nu ropar Bert på mig. HAHHAHAHAHAHHAHAHHAAHHAHA nejmen, jag är är 11 och ska fylla 12 den 25 december XD

En tjej;3: Gillar du varm oboy??:D

Svar: Haha, ja det gör jag! ^^

Ingolf, duvätvem: tycker du om stekta pannkakor? o.o

Svar: Haha nej D:

Tack för alla fina frågor och hoppas ni är nöjda med alla svaren! :) ♥ Det var jätte roligt att ha en frågestund! :D Om du undrar något mer är det bara att skriva en komentar så svarar jag på din fråga i ett blogginlägg. :) Kram ♥




Kommentarer
Postat av: Emma3535

Åh.. Underbara svar <3

Jah... Ehm... Älskar dig.

(tänkte ställa en fråga, men kom inte på någon)

2011-11-26 @ 13:09:54
Postat av: Miki

BART <3

2011-11-26 @ 13:11:35
Postat av: Miki

Bert, menar jag........

2011-11-26 @ 14:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0