Ultra ljud

Em hej. Vad ska jag skriva? Oh juste! Idag har jag mest suttit vid datorn och jag gick inte till skolan idag. Andelningen till att jag inte gick till skolan idag var för att jag fick nästan ingen sömn igår ikväll så ah. Halv skolk? Idag åkte mamma och jag in till Astrid Lingrens barnsjukhus och gjorde ett ultra ljud. Det gick helt okej, har ju det ganska många gånger förut så ah.. Det värsta är att när de smörjer den där krämen och trycker jätte hårt mot halsen och sedan buken det är jobbigast tycker jag.. Och sedan är det också jobbigt ibland när doktorn ber en att göra magen stor och hålla andan. Men det gick jättebra faktist mycket bättre en jag hade förväntat mig. Om du undrar varför jag gjorde ett ultra ljud så var det för att kolla mina lymfkörtlar. Doktorn sa att allt såg bra ut vilket fantasikt beskede!!! :) Men ah inte så intressant inlägg men men. Nu ska jag forsätta dejta datorn! :P Hihi sen blir det kvälls fika och lata sig framför tvn. ^^ Oh imorrn måste jag gå till skolan trööök. Aja hejdå
http://tinypic.com/view.php?pic=15qcety&s=5 AHAHHAHAHA jag försökte rita ultra ljud grejen och krämen x( Nja, konstnär är nog inget yrke för mig.. :P

Kommentarer
Postat av: Genta

Fin blogg :)

2011-11-21 @ 19:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0