....

Det regnar och blåser, snacka om tråkigt väder! :( Jag är otroligt uttråkad för tillfället, och har inget intressant att skriva. Trött, helt enkelt inte på humör. Igår vid 18.00 tiden kom jag hem från sjukhuset efter 4:e cell giftsbehandlningen. Jag mådde faktist bra under hela behandlningen, inget illa mående alls! Bara att jag var otroligt trött, men jag sov den mesta tiden. Ska in till sjukhuset igen på torsdag för sista medecinen på 4:e cellgifts behandlning, sedan i September blir det strålning som gäller då. Mamma sa till mig att jag skulle strålas i 4:a veckor, inte 2, hon sa visst fel. Hm försöker komma på vad jag skriva ... Kanske bloggar mer ikväll när jag har ork och lust, och är på humör. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0