Lev

Orkar inte träna idag, jag är lat. Det ös regnar! Värdet smittar av sig, deprimerade. Slö och trött idag, mår inget vidare. Har faktist börjat acceptera min kropp lite grann, orkar faktist inte bry mig längre. Jag är den jag är, så är det helt enkelt. Dessutom växer jag på längden! Visst? Det kanske är meningen att jag ska tjock? Det kanske är meningen att jag ska hata mig liv, antaligen. Livet är inte rättvisst, och kommer inte heller börja bli det. Lev, det får jag göra.
MEN JAG VILL INTE LEVA, inte detta livet iallafall.
....Någon som har lust att byta liv med mig, snälla?
Det är inte mycket jag kan göra i nuläget, LEV.
Ps. Använder aldrig den här bloggen, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0