Ny design! :D ♥

Ja, har enkligen bytt design på bloggen! ^^ Vad tycks? :) ♥ De är då inte jag själv som designat själva desigen, den är gratis och det ingår flera teman när man skapar en blogg. ;) Att göra en egen design har jag fått för mig kostar 100 kr, men jag vet inte heller hur man gör en egen design för den delen. Dx För tillfället är klockan snart 6:00, den är allstå 5:44. Vaknade typ halv fyra och blev väckt av att jag behövde gå på toa, sedan kunde jag inte somna om igen. :( Men det är faktist inte första gången det blir såhär! Jag har haft svårt att somna om på kvällarna, om jag vell vaknar upp igen. :/ Har pågått så här i ett tag nu. Det var vell mest så när jag åt cortison tabletter, men sedan efter jag slutat med cortison tabletterna kunde jag somna om igen! :) Men nu i Torsdags så började jag äta cortison tabletterna igen, blä! Jag har fått för mig att det är av mina cortison tabletter jag blir så pigg utav av. Är i vardagsrummet nu och bloggar, uttråkad! Mamsen sover på en gäst säng, hon sover iallfall! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0