SOMMAR 2011

Sammanfattning av sommaren 2011!
Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?De bästa nya människorna du träffade?
Jag har fått Cellgifter denna sommaren. De bästa människorna jag har träffat? Em vet faktist inte.
Sommarens största kärlek? - Michael Jackson
Sommarens besvikelse? - Att jag har varit så dum och ätit sötsaker och inte kunna stå imot vissa frestelser! 
Sommarens bästa -
Att jag börja träna, LOVE IT!
Sommarens sötaste? - Michael Jackson
Sommarens hetaste? - Samma, Michael Jackson 
Dog någon som stod dig nära? - *Tänker* Nej.
Vilka länder besökte du? - Inga! :( Planerade att åka till Cypern denna sommaren och hälsa på mina kusiner och lite släktningar, och resa utomlands första gången i mitt liv! Men nej, det blev inget av det, med tanke på att jag fick mina Cellgiftsbehandlning denna sommaren.
Är det något du saknar sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012? -
Jag vill kunna ha ett riktigt sommarlov! Jag tänker inte kalla sommaren 2011 för ett "sommarlov", nej. Med tanke på alla dessa sjukhus besök och att jag fick cellgiftsbehaldning under sommaren. Nästa sommar 2012 då ska jag njuta av sol, bad med mera!
Vilket/vilka datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas? - Haha, vet inte håller ej reda på datum, suger på sånt.
Största misstaget? - Många? Eller vet inte, kanske att jag gick upp igen? Men lite är ju mina cortison tabletters fel, så ah.
Har du varit sjuk eller skadat dig? - Nej, inte skadat. Men ja, sjuk. Allstå inte en förskylning eller om man säger så, utan allvarlig sjuk, med tanke på att jag behanaldes med cellgifter mot min cancer denna sommaren.
Bästa köpet? - Absoult mina svarta Converse, KÄRLEK! Och sen även min manga bok.
Vad spenderade du mest pengar på? - Mat och resturang besök, haha.
Gjorde någonting dig riktigt glad? - Först och främst att min behandlning ger resultat och det finns en förbättrning, wihu! Sedan em så jag vet inte, börjat bli troende & fått en relation till Gud. Sedan så har jag även börjat träna.
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2011? - Oj, vet inte. Liksom jag är inte så bra att höra vad sångare sjunger, tänker inte på sånt.  
Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? - Gladare är vell att jag växt som person. Ledsnare är vell att jag fick min cancer.
Vad önskar du att du gjort mer den här sommaren? - Inte äta sötsaker, haha.
Hur tillbringade du midsommarafton? - Vet inte, var hemma.
Favoritprogram på tv? - Oj, många. Svampbob fyrkant? Haha nejmen vet faktist inte, många!
Bästa boken du läste i sommar? - Habib böckerna! Sen så läste jag ju även manga serien Vampir Kissies BLODBANDS. Fast det är ju ingen bok, utan en manga serie, så det kanske inte räknas? Men what ever. 
Största musikaliska upptäckten? - Michael Jackson, jag är kär!
Något du önskade och fick? - Frisk är ju det ännda jag vill men ska ju strålas i September. Men men! Det blev ju en förbättrning i behandlningen, så det är ju bra! Nåt jag önska mig? Ett par Converse, hihi.
Något du önskade dig men inte fick? - Att bli frisk.
Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet? - Oj, vet inte, glömt! Antaligen var hemma. 
Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? - Ja, stå imot frestelser, haha. Annas? Nej. 
Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2011? - Oj, fråga. Ingen aning, är inte så mode medveten, har min egen stil. Linne och Leggins, tråkigt!
Vad fick dig att må bra? - Att träna och att behandlningen ger resultat.
Vem saknade du? - Ingen.


Idag på morgonen tränade jag, är glad nu! Har inte gjort speciellt mycket under dagen, tittat på tv, umgås med familjen, chillat framför datorn och em typ inte mer. Lugn dag! Imorgon är det skola då, oj vad sommarlovet gick fort. Jag ser framimot att börja skolan, faktist. HÄR KOMMER JAG! Ska lägga ner tid på läxor och min träning nu! Jag ser fram imot Livet!
LIFES IS GOOD.
KRAAAAAM! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0