Idol Genrep, Gamla Stan och Lusse Bullar

Hej, på er! :) Förlåt att jag typ aldrig bloggar jag vet att jag är sämst på det hehe... Men iallafall! I Fredags åkte mamma, jag och brosan till Idol Genrepet. Detta var en present eller ja, aktivetet jag hade fått av Min Stora Dag. (En organisasion för svårt sjuka barn). Egenkligen var min present som jag fick från Min Stora Dag att se på Rihanna i globen. Men cirka 50 minuter innan förbandet skulle uppträda kommer en man upp till scenen och säger "Rihanna kan tyvär inte uppträda konserten är inställd". Det var super tråkigt! Men ja, ialla fall så typ i Måndags? Så när jag kom hem sa mamma att de ersatte den konserten med att jag skulle gå på Idol Genrep i globen istället. :)

Roligt! I början trodde jag att jag skulle gå på Idol Finalen men de var visst Genrep istället.. :O Men de gör inte så mycket tyckte jag.. ;) Men Hey visst skulle jag vilja gå på Finalen men men.. :P Sedan på Fredagen var jag där på Genrep på globen. Wow vad roligt de var!! :D De kanske inte direkt var som som Finalen direkt med tanke på att de avbröt mycket och var tvunga att säga t ex "Nej, vi gör så här istället" blabla m.m. :S Men de var iallafall super roligt att se Idolerna uppträda! :) Och dessutom var alla Idolerna som blivit utröstade satt jätte nära mig OMG haha! :D Sedan runt 17.30 FICK JAG TRÄFFA IDOLERNA! Oj, jösses vad häftigt de var allstå! :D

Men ja, visst var jag jätteblyg men men... :I Alla fick gå fram till Idolerna och få deras atuografer. Så nu har jag ett papper med allas Idolernas atuografer! :) Utom Robbin och Amanda då för de fick man ju inte träffa. :( Sedan när man hade fått alla atuografer då tog Min Stora Dags voläntärer grupp bild på alla barn och även även Idolerna. Super rolig dag var de!! :) Sedan kom jag hem cirka en timme innan Idol Finalen skulle börja. Jag kännde igen mig väldigt mycket när Finalen började! Det känndes liksom gammalt på ett sätt haha.. Men

dock några saker kanske inte de gjorde på Genrepet..?!
Eller det var väl mest de hemliga gästerna (Måns och Danny) fast jag hörde att någon på Idol Genrepet som sa att det var Måns och Danny som var de Hemliga gästerna haha.. Eller ja, de öppnade upp hela Idol Finalen om man säger så..? Sedan när jag fick höra resultaten så var jag verkligen 98 % säker på att Amanda skulle vinna haha.. Men oj, vad lika de var mellan om röstningen!! Bara 4 % mer röstade på Amanda Oj, oj! Har de någonsin varit så lika?!?!

Vad tycker jag om Amandas vinst då? Jag vet faktist inte vad jag tycker om hennes vinst?! Liksom jag tycker hon är jätte duktig och  så och jag super glad för hennes skull! Men på ett sätt tycker jag synd om Robbin. Han var också super duktig! Men ja, jag skulle tycka synd om förloraren oavsett vem den var för jag tyckte de båda var ju så bra hehe.. På Lördagen åkte jag och mamma till Gamla stans Julmarknad. Det var roligt! Jag vann 3 stycken gosedjur och ett tråkig pyssel på ett lotteri.. Fast det var ju garanterad vinst på Lotteriet så aha haha... Sedan åkte vi T-centralen, käkade mat där och de hade även en jul marknad där men jag hittade inget sedan så åkte vi hem..

Det var en mysig dag iallafall! :) Bra att komma ut lite än att bara vara hemma hela tiden haha... Planer för idag då?! Jo, inga specialla.. Bara vara hemma och ta det lungt, sedan så ska mamma och jag även baka nyttiga lusse bullar. Mysigt! :) Sedan får jag inte glöma att önska er en Glad 3:e Advent också!!! :D

Och nu undrar jag hur man laddar upp en bild från Datorn hit haha?! -.-
Den får duga jätte suddig är den men men...


Kommentarer
Postat av: ANGELICA [foto&basket]

God jul! :)

2011-12-24 @ 14:50:26
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: vanvanity

Kika in www.vanvanity.se - hitta dina favoriter och överraska pojkvännen ordentligt!

2011-12-28 @ 10:13:41
URL: http://vanvanity.se
Postat av: Lina

Vad kul med idol!!:)

2011-12-29 @ 10:20:31
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0