Jag har en Sjukdom...

Min sjukdom heter Deprisson. När jag sökte på Deprisson på Wikipedia läste jag även symptomen, och jag kännde igen mig jätte bra, tyvär! Alla symptonen kanske inte jag hade men de flesta åtminstonde.. Jag vet ju att jag är såhär deprimerad och det är vanlig efter den behandlning jag har fått då när alla tankar kommer i huvudet.. Det sa skolsjuköterskan till mig när jag var inne hos henne. Men, men, men... Jag mår jätte dåligt. :( Jag läste i en bok när jag var sjuk om en flicka som hade samma cancer som mig (tror jag...? + JAG ÄR FRISK) och det tog ett helt år för henne att komma ut från sin Deprission. Va, ska jag vänta ett helt år för att må bättre?! Nej, nej det kommer vara en evighet.. Eller är det inviudelt (stavning) när det gäller de där med Deprisson efter avslutad behandlning..? Jag är trött.

Kommentarer
Postat av: Deqa

Jag är helt mållös. :'(

Mår dåligt till tusen...

2011-12-08 @ 19:05:39
URL: http://deqasweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0