Svar på Frågestunden

Miki:
Är miki en kossa?
Miki :
*host*Tycker du om justin bieber?
Miki:
Skulle du gilla MJ om han var en kossa?
Miki:
Usch... Har du mejlat med en groda förut?
Miki:
Varför länkar du inte andra?
Miki:
Cola eller Coola?
Miki:
Det var en gång en kossa som vandrade på gatan.
Vad händer sen? O:o
Miki:
Varför gillar du MJ så mycket?
Miki:
Är du deprimerande?
Miki:
Hur är du som person?
Miki:
Vad har du för stil? Motivera ditt svar.
Miki:
Varför skriver du "Sprit" istället för "spirit"?
Miki:
Eller hur det stavas.......Miki:
Är miki en kossa?
Miki :
*host*Tycker du om justin bieber?
Miki:
Skulle du gilla MJ om han var en kossa?
Miki:
Usch... Har du mejlat med en groda förut?
Miki:
Varför länkar du inte andra?
Miki:
Cola eller Coola?
Miki:
Det var en gång en kossa som vandrade på gatan.
Vad händer sen? O:o
Miki:
Varför gillar du MJ så mycket?
Miki:
Är du deprimerande?
Miki:
Hur är du som person?
Miki:
Vad har du för stil? Motivera ditt svar.
Miki:
Varför skriver du "Sprit" istället för "spirit"?
Miki:
Eller hur det stavas.......
Miki:
Är miki en kossa?
Svar: Haha, ja kanske de?! ;P
Miki:
*host*Tycker du om justin bieber?
Svar: Nja, inte speciellt. Lyssnar typ verkligen aldrig på hans låtar men de är väl helt Okej. Fast han är hur snygg och söt som helst haha... :I
Miki:
Skulle du gilla MJ om han var en kossa?
Svar: Haha, nja tror inte det.. :O Och så tror jag nt heller han skulle vara så känd om han var en kossa höhö... ;P
Miki:
Usch... Har du mejlat med en groda förut?
Svar: Haha, nej tror inte det det?! O.O
Miki:
Varför länkar du inte andra?
Svar: För att jag inte vet hur man gör hehe... :I Och vem ska jag länka liksom?! D'8
Miki:
Cola eller Coola?
Svar: Coola :)
Miki:
Det var en gång en kossa som vandrade på gatan.
Vad händer sen? O:o
Svar: Sen så kom Obama fram och åt upp kossan. :'( R.I.P Kossan :(
Miki:
Varför gillar du MJ så mycket?
Svar: Intressant fråga! Jo, först och främst hans musik, den är underbar! JAG VERKLIGEN ÄLSKAR HANS LÅTAR! :) Sedan även han personlighet, han är jätte snäll och har verkligen ett hjärta av guld! Han är verkligen inte som alla andra kända artiser, han sticker verkligen ut i mängden..
Miki:
Är du deprimerande?
Svar: Nej!
Miki:
Hur är du som person?
Svar: Hm... Jo, jag är väl väldigt flummig av mig, har för högt ton fall och skriker ofta (....), glad, snäll, hjälpsam och sedan omtänksam. Men detta är självklart bara mina bra sidor.. Mina dåliga sidor är väl att jag är lätt irreterad, har kanske inte den bästa tonen när jag pratar och sen nja, vet inte..?
Miki:
Vad har du för stil? Motivera ditt svar.
Svar: Oj, ingen aning! Menar du då klädstil? I sånnafall min klädstil är ganska enkel, jag följer liksom inga trender sådär... Det jag tycker är snyggt och är bekväm med har jag på mig helt enkelt! :) Om du menar stil som person, tex emo, fjortis m.m? Då är jag väl helt klart en Flummare! ;) Jag älskar att skratta och skrattar verkligen nästan alltid haha.. :)
Miki:
Varför skriver du "Sprit" istället för "spirit"?
Svar: Haha! Men jag gillade Mjölk på Facebook och sedan läste jag ett inlägg.. Där en kille skrev att han var laktos men dock drack han änndå mjölk, sedan komenterade nån typ "Thats the spirit". Och sedan dess jag läste den komentaren har jag alltid skrivit det när vi chattar fråga mig inte varför haha... D'8
Miki:
Eller hur det stavas.......
Svar: God jul O.O

Alla dessa 13 frågor var från EN person haha. :O Miki är mitt fans haha! :D En ganska tråkig frågestund...? :/ Men aja, jag ska snart fixa en sån där ruta så ni kan fråga mig saker när ni vill! ;)

Kommentarer
Postat av: Miki

That´s the sprit!

2011-12-07 @ 18:16:53
Postat av: Miki

Hur många besökare har du?

2011-12-07 @ 18:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0