Tråk väder

Ja, verkligen tråk väder.. Hos mig blåser det och regnar. Deprimerande! Och jag som tänkte gå ut idag och typ ... Göra nåt antar jag. xD Men på ett sätt tycker jag faktist det rätt mysigt med reng. Tänk att titta ut genom fönstret och se hur lungt och gråt allt är. Det blir en hel annan miljö och allt är bara så lungt. Vissa dagar kan det bara vara skönt att sitta inomhus och hitta på något mysigt. Tycker ni inte? :) Men idag är det iallafall första Adventet och det är åtminstonde roligt! :) Glad första Advent alla blogg läsare! ^^ Får väl mysa här inomhus istället och se vad jag hittar på.. ◕‿◕


Kommentarer
Postat av: Carin

Hej! <3 Det e Cay Sweet från GsM här !



Finblogg gumman! <3

Göru ?

2011-11-27 @ 16:41:28
URL: http://carinengstrom.blogg.se/
Postat av: CallmeRoe

Tjao. Här är det ännu tråkigare väder. Fast det snöade faktiskt idag!.... en halv millimeter. :(

KOM SNÖ DÅÅÅ!

sad

2011-11-28 @ 15:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0