Min dag

Min dag
Idag har jag inte gjort mycket alls. Bara chillat och latat mig framför Datorn och Tvn. Har typ inget mer att skriva. Detta blir ett jätte, jätte kort blogg inlägg, gärmfört med mina andra ENORMA blogg inlägg. o.O Som ingen orkar läsa haha. xP Men ah det var min lilla tråkiga dag då. Har just kollat färdigt på Halv åtta Hos mig, Gina och Camilla vann! :) Eller heter hon Camilla? o.O Tror det iallafall. xD Nu börjar Robbinson, ska faktist kolla. :) Och i skrivandes stunds är mamma i Köket och gör i ordning hemma gjord Apelsin jucie till mig, mums! ^^ Aja, nu ska jag forsätta att titta på tv. :) Bloggar mer imorrn! Kram Kram ♥
 

Kommentarer
Postat av: You say we(gsm)

Fin blogg, ska börja följa den!!!!

2011-11-26 @ 21:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0