Min nya profil på gSm :D ♥

Min nya profil på gSm är på uppladdning. :) Yeah älskar den! ♥ Visst är den fin?! :D

Fast det är inte jag som har gjort den dock. ^^ Beställde den av en tjej på gSm, och köpte den för 300 gp. Rätt billigt tycker jag. =) Det var -Nell- @ gSm som gjorde den här Fina profilen till mig. :) Oh längtar tills den blir godkänd! OwO Snart börjar Halv åtta hos mig, nya avsnitt nu. Och vecko final faktist, för det är Torsdag idag ju! Eller är det? :o Haha, ja det är Torsdag. xD Sedan efter Halv åtta Hos mig är det Robbinson, trevligt. ^^ Tittar dock aldrig på det pogramet, men aja. ;P Såg lite på det förra veckan, och då var det en deltagare i tävlningen som åkte hem! För honoms pappa fick en slags Cancer (minns dock inte vilken)... Och pappan skulle göra en svår operation, så han lämnade tävlningen! Tyckte han absoult gjorde det rätta valet, att lämna tävlningen!! Tack Gode Gud, iallafall för att jag är frisk från min Cancer nu! ♥ Hoppas Deltageren i Robbinsons pappa också överlever sin Cancer, och blir frisk! Ush vad hemskt med Cancer... :( Men nu ska jag inte babla om den hemska sjukdomen Cancer. :/ Bloggar mer efter allt mitt Tv tittande! xD Kram Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0