Ska jag börja blogga? Min dag

Ska jag börja blogga? Min dag

Hej. :) Det var längesen jag skrev i denna bloggen, oj flera månader sen! Funderar faktist på att börja skriva här igen, det är ju faktist ganska roligt. Eller byta blogg..? Tänkte berätta om min dag lite kort. Idag har jag inte gjort specielliet mycket, bara chillat framför Datorn och Tvn lite grann. Jag är sjuk idag. :( Har huvudvärk, snorig och täppt i näsan. Annas mår jag helt Okej. Idag tog jag bort min blogg www.michaeljacksonbilder.blogg.se det tyckte jag jätte tråkigt! Hade enkligen börjat uppdatera mycket bättre en förut, och min Statiskt hade högst jätte mycket. (Senaste gången jag tittade min statiskt innan jag tog bort bloggen, ungefär på eftermiddagen hade jag haft 70 besökare nåntning...) Men sen fick jag reda på att det visst var olagligt att kopiera bilder från google. Det visste jag inte, är det?! Aja. Så tog bort den bloggen idag, det var tråkigt. Sen har jag inte gjort så mycket mer under dagen... Idag fick jag reda på var man kan köpa TC från gSm där jag bor, enkligen!

Imorrn ska mamma åka ner till Centrum, och köper 5 paket till mig yeah. :D Idag är det också nytt avsnitt av 2 ½ män, med en ny skådespelare. Tittar dock aldrig på det pogramet, bara när brosan är hemma hihi. Men jag ska inte heller titta på det idag, gillar inte det pogramet speciellt mycket. Aja, har inget mer att skriva. Imorgon var det igenkligen planerat att min hem undervisnings lärare skulle komma hem till och hälsa på. Igenkligen skulle göra det redan i Fredags i förra veckan, men hon var förskyld då. Men hon kommer inte heller imorgon, tror jag? Får se hur det blir. Om jag orkar eller ej, och om jag inte är sjuk och så längre... Har inget mer att skriva. Kanske ska börja blogga igen? Bara för skojs skull, och det kan ju vara roligt att läsa vad man skrev här när man blir äldre haha! Aja. Resten av kvällen tänker jag tillbringa framför Tvn och Datorn. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0