Hej då Bloggen.

Nu är detta mitt sista inlägget i bloggen. Det känns ganska bra. Men kommer jag att lämna blogg världen för gott, nu? Nej. Ni hittar mig på http://nerlivetforenandrachans.bloggo.nu/. För er som fortfarande vill följa mig. Ja, hur är livet för tillfället just då? Jag kan säga såhär, eller egenkligen skriva. Det rullar på. Livet är som en berg-och-dalbana. Har ni tänkt på? Ibland åker den ner och upp. Förtillfället rikar sig berg-och-dalbanan uppåt, men vissa dagar neråt. Det är varierande det där.

Nu måste jag ta farväl av denna bloggen. Denna bloggen kommer alltid betyda mycket för mig. För här utvecklade jag min talang för skrivandet, för första gången. Jag kommer inte ta bort bloggen. För jag vet att jag vill läsa inläggen jag skrev här när jag blir äldre! Hej då bloggen. :)

Min nya blogg: http://nerlivetforenandrachans.bloggo.nu/

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU SUGER JÄVLA FITTA HOPPAS DU FÅR CANCER IGEN OCH DÖR FUCKYOU DÖÖÖÖ SNÄLLA JÄVLA ÄCKEL

2012-08-01 @ 00:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0